שיחות מארה״ב לישראל

שיחות מארה"ב לישראל הפך להכרח לישראלים אשר מעתיקים את מקום מגוריהם לארצות הברית ושאר מקומות שונים בעולם, בשל הצעות  רילוקיישן מפתות המציעות חברות מתקדמות במשק או רצון לפתיחת דף חדש בסביבה שונה מבחינה תרבותית ובעיקר כלכלית.

אבל, אליה וקוץ בה, שכן רבים מהתושבים הבוחרים בשינוי מיקום נאלצים להתמודדים בכל חודש עם חשבונות טלפון מנופחים הנובעים מהרצון לשמירה על קשר עם המשפחה, החברים והמכרים השונים שנותרו כאן בארץ הזוכים גם הם לגידול מתמיד בחשבונות הטלפון בחיובי השיחות לחו"ל.

כדי להצליח להתמודד עם המצב החדש באמריקה והרצון המתמיד לשמירה על קשר עם המקורות החברתיים של כל אחד מאיתנו הצטרף אל שוק התקשורת העולמי פיתרון חדשה שמצליח לגרום לכם להרגיש ממש כאילו מעולם לא עזבתם את הארץ – בואו להכיר את האפשרות למספר ישראל בחול.

מספר קו ישראלי באמריקה?

קרוב לוודאי כי בשלב זה הרמתם גבה ותהיתם לעצמכם כיצד ניתן לקבל מספר ישראלי באמריקה, בעל אזור חיוג ישראלי בעודכם מתוגררים מעבר לים וליהנות מקשר אדוק עם כל המכרים בארץ.

אז אין צורך להתרגש – הפיתרון קיים וזמין לכל אחד ואחד מאיתנו שהחליט לארוז את חפציו ולנסות את מזלו במדינה אחרת ולמעשה כל שעליהם לעשות הוא לבצע הליך רישום קצר וזריז אצל אחד מחברות התקשורת המציעות שירות מסוג זה.

לאחר הליך הרישום הבסיסי תזכו לקבל מספר טלפון ישראלי מקומי, זהה לחלוטין לכל מספר ישראלי אחר, אותו תוכלו לספק לחבריכם בארץ בעודכם נמצאים מעבר לים. כל מכר אשר ירצה ליצור אתכם קשר ידרש פשוט לחייג למספר המקומי, בעלות שיחה מקומית והטלפון יצלצל בביתכם.

 

אז איך מתקשרים (מחייגים) לארצות הברית, כיצד זה עובד?

את הפרטים הטכניים נשאיר למומחי התקשורת הפועלים בתחום, אך אנו נסביר בקצרה את פעולת המערכת אשר יכולה לחבר בין טלפון מקומי לבין טלפון אחר בארצות הברית בעלות של שיחה מקומית.

הטכנולוגיה עצמה עובדת באופן זהה לטלפון מקומי, אך ההבדל הברור הוא בהעברת השיחה דרך מרכזיות ההפעלה של חברות התקשורת הפועלות בתחום. באופן זה מספר הטלפון המקומי מתחבר אל מרכזיית התקשורת הספציפית וממנה מועבר על גבי רשת האינטרנט אל מרכזיית השירות במדינת היעד.

באופן זה, אתם למעשה מתקשרים (מחייגים) באופן רגיל לטלפון מקומי, כשחברת התקשורת מעבירה את השיחה למרכזיית היעד וממנה אל מספר הטלפון הספציפי בחול – כך שלמעשה אתם יכולים ליהנות ממספר טלפון ישראלי באמריקה ממש כאילו אתם עדיין מתגוררים בארץ ישראל.

אין שום צורך להתמודד עם מחירי השיחות לחוץ לארץ אשר נמצאים בעלייה מתמדת לאורך השנים. היום, ניתן להיעזר בחידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר גם ללא מחשב ולהפיק שיחה באיכות גבוהה, במחיר של שיחה מקומית כשבפועל אנו מחייגים למספר ישראל בארצות הברית במחירים מוזלים ובחלק מחברות התקשורת בתעריף כמעט חינם.